PRÀCTICA : GOOGLE DOCS

dijous, 24 de desembre del 2009

El dia que es va tractar el tema de Google Docs no vaig ser-hi però he pogut rebre els apunts i fer la pràctica gràcies a la Laia Rodríguez i a la Ariadna Soriano.

La meva aportació ha estat aquesta :

- POWERPOINT : He afegit dues diapositives, relacionades amb New York ( he trobat difícil el fet de penjar fotogràfies, ja que funciona com el blog, o bé penjes una foto del teu disc dur o una imatge d'una web , no disposem de la galeria d'imatges que ofereix el powerpoint)

- EXCEL : En aquest document, li he afegit color i la meva aportació és la Lila. ( ha estat molt fácil, ja que en disposava de les mateixes opcions que l'excel programa, a més a l'hora de guardar-lo no m'ha donat cap problema)

- DOCUMENT WORD : He escrit unes línes més al final del text ; "Hola a tothom, jo tinc el bloc bastant per la mà, l'únic que m'ha comentat la meva tutora de seminari, és que canvii el color de la plantilla, que també retoqui la part de la llicéncia però en definitiva que tinc un bloc molt complet ja que cada dia faig una miqueta, un mini resum del que hem fet a classe, del més rellevant... de què hem parlat, què hem treballat ..." ( aquí han aparegut els problemes per guardar-lo , com que hi havia molta gent conectada al mateix moment, ho vaig haver de guardar tres vegades o quatre fins que al final ja va acabar penjat)

Espero que estigui tot correcte, fins aquí la meva aportació!!!

Fins demà.