INTERVENCIÓ AL WIKI MISTERI

diumenge, 11 d’octubre del 2009

Aquí os deixo la meva petita intervenció a la novela misteri :
Mare meva, quina historia més enrrevessada! Ara tenia massa informació a la mà i no sabia que fer-ne amb ella. L'Elsa estava en perill en algun racó de la masia, que jo , pel que fós no havia arribat a trobar-la. Peró com em podia desplaçar per la masia ? Era fosca, plena de pols i passadisos secrets.
La veu de la capsa daurada, continuava sonant i m'anava possat nerviós a mesura que transcorria el temps, que volia dir ? I el gos ? On era ? On s'havia ficat?Bé tot i haver recorregut la masia de cap a peus, tenia l'extranya sensació de que l'Elsa estava amagada en alguna punta de la masia i aixó va fer que continués buscant-la. Primer vaig endinsar-me a la cuina, ratolins, telaranyes... semblava una casa encantada , una atracció de por , peró continuava sense trobar-la de sobte la veu va sonar molt aprop meu :
- ¿ Que et penses que la trobaras a la Elsa tu sol ? La veu em va fer sentir-me molt insegur de tot el que havia fet fins ara. Perquè no havia fet casa al gos des de el primer moment que m'el vaig trobar?
Després de rumiar-ho molt vaig decidir marxar de la masia i tornar a Barcelona a buscar el gos , dia i nit, tenia clar que el gos era l'emissari de la Elsa, que era ella qui m'estava enviant els missatges atraves d'ell. Ara només havia d'esperar un últim missatge que em dies exactament si estava bé i on estava...